A veganizmus megoldhatja a világ éhezését?

2022.07.05 / Balázs / 1 perc olvasnivaló

Kutatások szerint további 4 milliárd embert tudnánk etetni, ha közvetlenül emberi fogyasztásra termelnénk a terményeket, ahelyett, hogy a haszonállatokkal etetnénk, majd fogyasztanánk őket.
2048-ra halmentes óceánjaink lehetnek. további részletek


Honnan juthatok cinkhez?

2022.06.15 / Balázs / 1 perc olvasnivaló

A cinkben gazdag élelmiszerek közé tartozik a vesebab, a mandula, a teljes kiőrlésű gabonafélék, a zöld leveles zöldségek, a tökmag, a szezámmag, a lencse és a tofu.


Mi a helyzet a kalciummal?

2022.04.30 / Balázs / 1 perc olvasnivaló

A növényi eredetű élelmiszerek rengeteg kalciumot tartalmaznak – például a cékla, az okra, a brokkoli, az aszalt füge, a chia mag, a mandula és a sötétzöld leveles zöldségek (különösen a kelkáposzta, a spenót, a vízitorma és a pak choi). A dúsított szójatej és a kalciumtartalmú tofu szintén jó kalciumforrások.


hírek

receptek

életmód